Producenci
Zwroty i reklamacje

UWAGA!

NIE GENERUJEMY ETYKIET ZWROTNYCH!
NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH!
NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK NADANYCH DO PUNKTÓW ODBIORU (np. Paczkomat)

Reklamacja

W celu złożenia reklamacj postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu / reklamacji: (Formularz zwrotu.pdf)
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu:
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub kopią faktury zakupu.
  3. Wysyłka:
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Artur Fengler AMES
    Szybowników 123
    64-100 Leszno

W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Adres do wysyłki:

Artur Fengler AMES
ul. Szybowników 123
64-100 Leszno

Do paczki z formularzem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Wymiana towaru

Jeżeli otrzymany produkt Ci nie odpowiada i chcesz go wymienić np: na inny rozmiar, model lub kolor to taki produkt proszę odesłać wraz z paragonem lub kopią faktury oraz załączonym formularzem zwrotu. W formularzu proszę opisać na jaki produkt chcesz wymienić odesłany produkt. Koszty przesyłki odesłania wymienianego towaru pokrywa Kupujący.

Adres do wymiany:

Artur Fengler AMES
ul. Szybowników 123
64-100 Leszno

W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Kontakt:
Tel: 531 140 555
E-mail: swiatkabli@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl